Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2013 14:41 - Моето малко представяне
Автор: justafairytale Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1998 Коментари: 2 Гласове:
2



Здравейте, хора, посетили/посещаващи блога на Utsukushi Monogatari, още известна като Сая.
Готови ли сте за едно пътуване? Добре. Защото искам да ви разведа из моят малък леко извратен свят. Тук е мястото, където ще преминете през ужас, страх и красота. Ще имате възможност да погледнете света през моите очи. Ще ви покажа неща, които намирам за красиви. Ще ви разкажа за неща от живота, които са гнусни, долни, противни, но.. И реални. Или поне има някаква вероятност да се случат. /Така де, надали някой ще убие журналистка, напъхвайки и бързовар в гърлото, но все пак../
Добре дошли в блога на Utsukushi Monogatari, Красива Приказка, където.. понякога красивите приказки прерастват в нещо ужасно.. =)
Е, това би трябвало да е моето малко представяне, както пише в заглавието еееееей-там *сочи с пръстче нагоре*, така че..
Казвам се Йоана. Артистичен псевдоним - Сая. Не си харесвам името. Но пък артистичният ми псевдоним доста ми допада, а и доста от приятелите ми ме наричат с него.
Живея в София. Не съм родена тук. Не харесвам града. Студен е, мрачен, шумен, лъха на изкуственост, егоизъм, пошлост. Не ме разбирайте погрешно - едно от най-близките ми и красиви същества, с което имам честта да се познавам, е от София. Но масовото население отговаря на по-горното ми описание. Ех.. То като че навсякъде е така.. =) ..
Цинична съм. Много. И вулгарна. И извратена. Човек да се чуди как толкова много извратенизъм може да се побере в съзнанието на *бийп* годишно момиче.
Не, няма да ви кажа все още на колко години съм. ^^
Обичам нови абзаци.
Ще опитате ли да познаете възрастта ми?
Недейте. Ще сбъркате. А и вероятно не ви интересува.
Както и да е.
Загубих си мисълта.
Хм..
Обичам Изкуството. Обожавам го. "Ти си артист, гордей се с това."  ми беше казал веднъж един скъп за мен човек. Освен с писане, се занимавам с рисуване и Музика / китара и пеене/.
Когато бях малко невинно същество, исках да стана писателка. Сега, честно казано, все още съм запазила тази си мечта, но реалистката в мен крещи, че в България няма място за хора на Изкуството, освен ако не се занимават с чалга. Е, ако чалгата е изкуство, аз съм римският папа.
На 14 съм.
На 14 и половина, всъщност. Рожденият ми ден е на 11.05. Приемам всякакви подаръци под формата на пари. ^^ #нахалитет
Имам се за доста широко скроена. Не набутвам мнението и идеите си, така че не обичам да ми се набутват чуждите.
Окей,стига толкова за сега. Благодаря на всички, които отделихте време, за да прочетете това. Ако имате нужда от нещо, чувствайте се свободни да пишете в коментарите.
Можете също да ме намерите на следните места:
joana.krasteva@gmail.com
ask.fm/JustaFairytale
www.facebook.com/xInnocentxPainx
monsterinthemirror.tumblr.com
connected2.me/IJustKilledYou
Усмихвайте се. ^^



Тагове:   моето,   малко,   аз,   представяне,   за мен,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beyondboreas - Всичко това звучи доста обещаващо. ...
04.01.2013 18:34
Всичко това звучи доста обещаващо.
Смятам да следя развитието ти.
цитирай
2. aip55 - И -
31.01.2013 22:15
И от мен браво за разсъжденията Ви. и аз ще следя вашите мисли с интерес! Поздрав.....+++
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: justafairytale
Категория: Лични дневници
Прочетен: 62155
Постинги: 33
Коментари: 72
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930