Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 00:51 - Тадам.
Автор: justafairytale Категория: Лични дневници   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
1



Скъпи хора, отделили от времето си да прочетат постингите ми в блога, искам да ви кажа едно голямо СЪЖАЛЯВАМ :С , че не съм писала от много време. Наистина много се извинявам, ноо .. да, липса на муза и на време.
Обмислям нов разказ в момента, so.. Скоро ще пиша.
Наистина се извинявам.
Така. В следващите няколко реда ще изреждам абсолютно рандъмски мисли, защото е едва 12 и 26 през нощта, но на мен ми е скучно и..да.
В момента се опитвам да си заредя снимките във фейсбук, за да ви покажа майне идиот фаце, ноо .. те не искат да се заредят. :с
А, ето. https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/734987_515085965198140_419133973_n.jpg Ъм, тъй като добрите хора от блог.бг са направили слагането на връзки твърде сложно за индианските ми познания по информатика, ще ви се наложи да си копнете линка и да си го сложите в браузъра. xD
Принципно главната идея на снимката беше да ми се покаже новият цвят на косата, but I look so pedobear in the "now" picture.. Maybe "before Nutella" and "after Nutella" би било подходящо. Или "преди снимка на Джони Деп, гол до кръста" и "след снимка на Джони Деп, гол до кръста."
Интересен факт : Още от крехката четиригодишна възраст си падам по доста по-големи момчета от мен. Първият ми кръш беше на 16. Последва го, естествено, Джони Деп, когато бях на 10. Това обяснява и факта, че бих могла да съдя приятелят си за педофилия. / ок, де, само 6 години, но все пак съм на 14../
Друг интересен факт : Веднъж комар ми ухапа клепача. Не можех да го помръдна две седмици. Кръстих комара Гошо.
Между другото, и в момента имам ухапано от.. нещо. Дали комарът Гошо напада отново? *параноя фейс*
И, естествено, като всяко ухапано, и това беше разчесано до кръв.
Впрочем, ако ви сърби, може да използвате душ-слушалка - аз така се чеша. И после имам ранички. Чудно защо ли.. ;/
My hair is so fluffy! I just can cuddle with her, like I am cuddling with little kitty! 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justafairytale
Категория: Лични дневници
Прочетен: 61942
Постинги: 33
Коментари: 72
Гласове: 54
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930